jump to navigation

Swaaibrug September 4, 2008

Posted by Kaal Kop in Kaalkop praat.
trackback

Wiegend hang die swaaibrug

Teen die waterval se duiselende rug

Jy is daar; ek is hier

Tussen ons die afgrondrivier

Iewers word ‘n lewe omgeween

Soek verby die sproeireen

Kyk verby die waterval en die rivier

Sien die brug; sien my hier

Is dit die brug, rivier, ek of jou rug

Wat maak jou weifel; hou jou terug

Ek is jou toekoms; kom na my

Ek wil my aan jou wy

Iewers het ons ‘n lewe in gemeen

Soek verby die sproeireen

Kyk verby die waterval en die rivier

Sien die brug; sien my hier

Jy is daar; ek is hier

Tussen ons bly die rivier

Ek roep jou; jy draai jou rug

Maar daar bly ‘n swaaibrug

Iewers het ons ‘n toekoms in gemeen

Soek verby die sproeireen

Kyk verby die waterval en die rivier

Sien die brug; sien my hier

Ek wil joune wees; myself vir jou gee

Die brug gee nie mee; neem die eerste tree

Vergeet van die afgrondrivier

Ons het ‘n toekoms om te vier

Kommentare»

1. Mefri - September 5, 2008

Kaalkop, dis pragtig! Ek hoop die een vir wie jy dit geskryf het gaan dit raak lees. Dit is die mooiste, mooiste liefdesverklaring ooit.

2. droomskerf - September 7, 2008

Die een vir wie hierdie gedig geskryf is, het dit raakgelees.

3. Tersia - September 7, 2008

Partykeer is woorde nie genoeg om iets special te beskryf nie! Dis pragtig!

4. Mefri - September 8, 2008

Droomskerf, ek is gedaan gesoek na woorde om uitdrukking te gee aan dit wat ek op hierdie oomblik ervaar. ♪ 🙂 ♪

5. Kris Kras - September 8, 2008

Díé droom is so groot
die droom is so vol
selfs net ‘n skerfie
is genoeg om
in ‘n nag vol wag
te roep: jou naam

6. Mefri - September 10, 2008

Kris Kras, partykeer wil ek nie my gedagtes verwoord nie, ek wil eerder net in stilte toelaat dat die skoonheid deur my vloei en my siel versadig.

7. Kris Kras - September 10, 2008

@ Mefri
Dit is inderdaad die vermoë om in stilte jou siel toe te laat om ditself te versadig aan ongebonde skoonheid, wat iemand soos jy onderskei as ‘n individu.
Die versigtigheid waarmee jy met die gesproke (geskrewe) woord omgaan, skets ‘n beeld van ‘n besonder broos siel … bewonderenswaardig.
Mag gedagtes jou padkaart wees;
Mag woorde watte vir jou siel wees.
KK

8. Mefri - September 13, 2008

Mefri was daar, het jy maar net jou hand deur die misgordyn gesteek……..

9. KrisKras - September 16, 2008

En nou is die mis weg, Mefri weg en die ontasbare hand reik soekend na wat kon wees.

10. Mefri - September 18, 2008

On a clear day, you can see forever……

11. Mefri - Oktober 22, 2008

ek vorm deel van die sterre se skitter
ek raak aan die hemel se soom

tog weet ek

alles bly maar steeds net ʼn droom

hoekom maak alles dan so genadeloos seer
hier waar ek alleen staan
in die middel van die brug?

word my siel
uitmekaar verskeur

tussen vorentoe en terug

12. Twattie Se Maaikie - Maart 27, 2009

Mag ek asb swaaibrug op my site sit?


Lewer kommentaar